Nama saya... (Giveaway)

30.7.13


Mini Johari Zainol. Patut pun, memang anak dia. One of the Fantastic Four. My favourite :)

And still unnamed. Flood the comment box with your suggestions. Dan perlulah mengikut terma dan syarat di bawah:

1. Nama harus catchy berunsurkan Melayu eg Johari Zainol & Puteh.
2. Ada maksud in Arabic, but any nama Nabi is a no. Ada ke Haziq nak namakan Syuib? == Tu nama nabi kot. Tak nak la rendahkan martabat pesuruh Allah. K? Senyum.
3. 2 words for male eg Johari Zainol and 1 word for female eg Puteh. Nama yang female tu harus stail klasik Melayu.
4. Dan sepanjang-panjang nama beliau pun, perlulah senang untuk kami panggil. Cuz we call Johari Zainol as Joe :)

2 nama terpilih (1 jantan 1 betina) atas permuafakatan kami adik-beradik akan saya hadiahkan sesuatu. Hadiah misteri yang saya mampu beri. Almaklum lah, duit MARA nak gak guna untuk kesenangan hidup di hari tua. Dan ini bukan contest. Lebih kepada giveaway, yang santai. Kalau rasa takde apa nak buat tu, meh la join. Gimme your blog url or email or FB username in the comment box. Dah tu je. Deadline Selasa depan. Bye. Assalamualaikum.

2 comments

  1. hohoii Anis Nad di sini... nah nama kucings.

    Male: Haziq Hazim

    Female : Saloma

    ReplyDelete
  2. haha haziq is my bro's name. saloma, noted :)

    ReplyDelete