Tudung.

1.2.13

" Zaty pakai mcm tu tak rumit ke? "

" Eh tak panas ke? Pashmina kan tu? "

" Mmg suka pakai pashmina ke? Ni Malaysia, panas kot. "

" Zaty mcm Minnie Mouse la pakai mcm tu. " This one would be an annoying compliment T.T

Kalau tetibe pakai tudung bawal, " Eh Zaty tak pakai lilit-lilit mcm selalu ke? "

And my answer scheme would be this;

" Panas. Tapi panas neraka sape boleh tahan? As long as kite tahu kite pakai cover depan belakang dan boleh pakai mcm ni masa solat, apedehal panas dunia? "


Err adakah membantu bayangan anda? Yaa, the way Dena Bahrin showed in her tutorial. Pergi search kat Youtube. Tetibe mengantuk dan larat sampai sini je tulis. Ceit, semalam semangat nak menulis panjang-panjang gaya nak berperang. Piiraah ==

p/s: Another exclusive remark would be, " Memang suka pakai tudung bulat eh? " Busuk, we call it selendang la. What century are you living in? ==

0 comments