Ouchh.

17.1.11



Aku tak tahu apa kena mengena video ni dgn aku rindu Ain sekarang ni. Absent today, qadha tidur Ahad semalam siapkan dokumen pemeriksaan stok Kedai Peladang. Nasib baik buat kerja bergaji, berbaloi lah sikit en dah ponteng sehari. Encik Awak pun absent, luka terkena pisau masa tolong mama kat dapur masih bleeding dari malam tadi sampai pagi. Asal gua tak rajin tolong mama masak mcm Encik Awak ha? Pagi tadi try masak makaroni habis hancur gua buang dlm tong sampah, membazir. Dasar perempuan kayu.

Dah, dah. Homework tak nak banyak lagi pulak tu. Siap panggil-panggil guna suara Shahrukh Khan. Gatal -,-

0 comments