MALU

12.11.10

Serious malu bila ada orang tanya "Adik kau dapat berapa A?" Sebab jawapan dia tak membanggakan.

Tapi gua bangga sebab Medan 14 orang dapat 5A, 6 orang dapat 4A. Time kitorang pun 10 orang jek. So bangga tu tetap ada, cuma pada adik dan anak orang lain. Bukan dengan adik sendiri.

Abah sedih, kecewa, marah, malu senang kata sume ada. Gembira je tak. Dan itu adalah sangat menakutkan saya kerana saya punya keputusan belum keluar lagi. Macam mana kalau keputusan saya pun sama tak semenggah? Maluuu!

Dan sebenarnya Ani dapat 3A 2B. B - Science and English. Dasar jawaaa -_-'

4 comments

  1. alah bt ape nak malu.. tak semesti nye takde A takleh berjaya dalam hidup..

    ade yang 10A tak msk U pun.. tak jadi engineer pun..

    ade 1A dpt jadi engineer dpt masuk kolej lulusan Uk lagi.. contoh terbaik ni tuan yang ckp ni.. hehe

    so bange je ape yang kite dpt n ckp kuat2.. tp jgn riak n takbur plak

    ReplyDelete