Annoying

27.11.10

Kau rasa macam nak bunuh diri tak bila bapak kau cakap macam ni,

"Abah confirm nak beli C3. Jangan marah."

sambil kening-kening dan kenyit mata segala bagai?

Drools sampai dapat result PMR, demm!

Entry Singapore sambung lain kali sebab tengah sakit gigi, busy study untuk UKKM dan sedang struggle siapkan laporan Singapore. Ya, kena buat laporan. Amendenya nak enjoy, balik Malaysia pening kepala. Okay, bye.

P/S: Aku dah agak dah.

10 comments

  1. beli jgn xbeli, c3 murah dan best :)

    ReplyDelete
  2. wah dah beli ye? nak nak nak!

    ReplyDelete
  3. jelesnya saya... cantik kot hp ni.. huhu makan hati..

    http://ainzulaikhas.blogspot.com/2010/11/contest-cerpen-sesedap-rasa.html

    jom join kontest di atas :)

    ReplyDelete
  4. saya lagi makan hati sebab tak dapat.

    nice contest. join kot rasanya.

    ReplyDelete
  5. saye tak beli pon..ade org bagi..hehe.. rezeki2..

    best..warne pink lg hot :)

    ReplyDelete
  6. wah wah lagi best! eh nak separuh lah mcm gitu. haha boleh? :P

    ReplyDelete
  7. boleh2...tp sy risau, kang due2 terusxleh gune, sbb da patahkan...ehehe, kiddding

    ReplyDelete
  8. haha mcm tu saya amek keypad jek lah. dapat jugak merasa :P

    ReplyDelete